luni, 20 octombrie 2008

Concurs Blogatu’ & Teleleu

După articolul scris de arhi - "Bloggerii nu vor să facă bani" am hotărât să încep să mă implic în astfel de concursuri. Nu mă aştept să câştig bani sau produse, în schimb acumulez experienţă.
Am ales să paticip la concursul organizat de Blogatu şi TELELEU.info unde pot câştiga un banner şi un video-review.
Trebuie să îmi dau cu părerea despre blogul TELELEU.info.
Să începem:
Îmi place numele ... dar trebuia ales un domeniu .ro (sau cel puţin .com/.net).
Designul e ok, îmi place dar când întru pe prima pagină nu văd nici un widget. Când dau să citesc articolul complet îmi apare lista cu widgets.
Despre widgets nu am prea multe să spun deoarece sunt uzuale (RSS, Comentarii Recente, Arhive şi Links). În schimb mi-a plăcut foarte mult widgetul cu Etichete.
Blogul e deschis de 6 zile (15.10.2008) şi are doar 4 însemnări şi afirmă că are peste 500 de vizitatori unici. Mie mi se pare cam exagerat.
Intraţi şi vedeţi despre ce este vorba.

Un comentariu:

Anonim spunea...

Am spus ca sunt peste 500 unici in total, in cele 5 zile de la deschiderea blogului. Te poti uita si la statistici, vei vedea ca este asa! Succes la concurs!