sâmbătă, 4 octombrie 2008

Muzeul Satului

Dacă am reînceput să merg săptămânal la Bucureşti, am decis să reincep şi vizitele prin Bucureşti.
Weekend-ul acesta am ales să mergem la Muzeul Satului. Recunosc că a fost ideea Cristinei. Acest Muzeu era printre ultimile locuri pe care aş fi vrut să le vizitez.
Nu îmi plac lucrurile rustice, din contra îmi place opusul. îmi plac lucrurile futuriste.
Dar când am ajuns acolo am fost impresionat de cât de impresionat eram de ce vedem. :) Mi-a plăcut tot. În casele respective era conservat până şi mirosul. :) Exact mirosul de casă de ţară veche. Au fost atenţi la fiecare detaliu.
Un alt lucru care m-a impresionat a fost că am întâlnit foarte mulţi vizitatori străini.
Ne-am plimbat prin Muzeul Satului cam 2 ore. A fost foarte relaxant.

Recomand tuturor să viziteze Muzeul Satului.

Niciun comentariu: