vineri, 10 octombrie 2008

Sunt ecologist.

E vineri, am ajuns la Cristina şi deja m-a pus la treabă.
A trebuit să spăl vasele. În timp ce spălam vasele mi-a venit o idee. Să încerc să spăl vasele "ecologic". Păi cum să spălam vasele ecologic?
Se înmoaie vasele, apoi apa se opreşte, se spală foarte bine toate vasale (sau măcar o parte din ele), deschidem robinetul, clătim vasele (mai insistăm puţin unde este nevoie), oprim robinetul, şi ştergem vasele (sau le punem la uscat).
Astfel am economisit apă. Binentele, în mod normal apa ar fi curs în continuu. Şi nu, nu e vorba de economisit apa din cauza banilor ... că iubita nu are apometre. E pur şi simplu un exemplu de spălare a vaselor în mod ecologic.
Nu ştiu ce m-a apucat cu eco astă ... dar mă tot cert cu mama că nu trag apa după fiecare "treabă mică". Am văzut la TV, nişte oameni care recomandau să punem capacul closetului după folosire şi nu să tragem apa după fiecare "treabă mică". Binenteles, după 2-3 folosiri, fie ele cât de mici ... trebuie trasă apa. Şi astfel se reduce consumul de apă la 1/3.
Bănuiesc că nu mai este nevoie să explic că după o treabă mai mare ... trebui trasă apa. Doar nu staţi cu monştrii în casă.

Niciun comentariu: