miercuri, 25 martie 2009

Despre directoarele WEB / Afaceri

Niciodată nu am văzut rostul directoarelor WEB sau de afaceri.
Mai apoi am înţeles că e bine pentru SEO (Search engine optimization) să fii înscris în cât mai multe directoare WEB.
În fine, ieri am căutat nişte producători (nu contează ce produc) pe internet. Binenteles primele rezultate erau directoarele WEB/afaceri. Am zis, ok, hai să le încerc, să văd dacă mai sunt bune şi la altceva aceste site-uri.
Am intrat, am găsit lista producătorilor, foarte bine organizată în funcţie de preţuri, gamă variată, locaţie, etc. La un moment dat am trimis un e-mail la toţi producătorii spunând că vreau să colaborez cu ei şi că aş dorii o ofertă. Circa 20 de companii au primit e-mail-ul trimis de mine.
Ce m-a uimit ?
Păi, la nici 10 minute după trimiterea e-mail-urilor a început să îmi sune telefonu. Şi am vorbit 2 ore la telefon. Cu unii chiar urmează să colaboraz.
Ce nu îmi place ?
Păi, nu înţeleg de ce te adaugi în astfel de directoare WEB/afaceri, dacă tu nu verific constant e-mail-ul, sau dacă nu dai reply după citirea e-mail-urilor.

Ca o concluzie, este bine să te înscrii în directoarele WEB/afaceri, că îţi poate aduce clienţi noi, dacă eşti activ în on-line. Nu trebuie decât să verifici e-mail-ul zilnic şi îţi poţi creşte valoarea afacerii.

Niciun comentariu: