marți, 2 noiembrie 2010

Canal S Constanţa

Canal S este un provider de internet, telefonie fixă şi cablu TV vechi pe piaţa din Constanţa. Au început prin anul 1993 şi de atunci se chinuie să îşi lărgească cota de piaţă. Am rămas uimit când am văzut că sunt capabili să emită programe HD prin propria lor reţea de CATV.
Aceste informaţii le-am citit pe site-ul lor când am intrat să caut un număr de contact. M-am oferit să îmi ajut un prieten care are o problemă cu ei.
Prietenul respectiv a fost abonat Canal S până în anul 2006, când din cauza calităţii slabe a semnalului de internet, a dorit să rezilieze contractul. Pentru a putea rezilia contractul a fost nevoie să predea modemul, telefonul fix şi să achite ultima factură.
Luna aceasta, după mai bine de 4 ani, prietenul meu primeşte o factură restantă de la Canal S în care el trebuie să plătească 1400 lei. Următoarea zi, primeşte o instintare de la o firmă de recuperare.
Cu multă voie bună am sunat la relaţii cu clienţi să rezolvăm problema. Domnişoara de la capătul firului mi-a spus că trebuie să vin la sediu pentru a putea rezolva această problemă. Eu m-am iritat la cele auzite şi i-am spus că este o greşeală de-a lor şi că în mod normal ei ar trebui să vină la mine să rezolvăm problema. Sau măcar să încercam să rezolvăm această problemă telefonic. Nu văd rostul deplasării până la sediul lor. Telefonic nu se poate discuta ? Îi sunam cu videocall dacă era nevoie.
Domnişoara s-a enervat foarte tare, a început să ţipe la mine, argumentad că sunt şi alţi clienţi care aşteaptă să între în legătură cu call center-ul şi eu ţin linia ocupată. După care mi-a închis.
Prietenul meu a început să radă malefic spunându-mi că era sigur că aşa o să păţesc. Acesta este motivul pentru nici el nu a sunat.
Până una alta, el a zis că nu o să facă nimic în legătură cu acesta restanţă.
Sunt curios ce o să se întâmple. Promit că vă ţin la curent.

4 comentarii:

Anonim spunea...

du-te-n plm nija :)) & canal S

Anonim spunea...

Culmeeaaa :)) si eu am patit ceva asemanator tot cu ei! da m-a sunat una pana m-a stresat ca tre sa platesc urgent...si pan la urma am platit ca sa dorm linistita... Trebuie sa te pui tare cu ei...daca cunosti legea...daca nu! platesti.

Nija spunea...

Ce suma ai platit ? Banuiesc ca suma a fost mai mica de ai fost "convinsa" asa usor sa platesti.

Alina spunea...

povestea e asa: in ianuarie dupa inghetu lu tata mare kre a fost, numai mergea cablu..cre k am facut 30 sesizari intr-o sapt...n-a venit nimeni! apoi am fost la ei sa le fac reclamatia face to face..si mi-au zis k sesizarile au fost rezolvate..asa aparea in baza lor de date! dar la mine acasa bineinteles k nu mergea!le-am zis apoi k numai platesc si sa se spele cu el pe cap...am facut cerere sa-l inchid...nu mi-a venit nimic acasa timp de 6 luni...apoi mi-a aparut o factura cu 580 lei. M-am dus si-am facut scandal si mai erau 2 doamne acolo tot cu acceasi problema..Am urlat cat ne-a tinut gura si bineinteles k s-au saturat de noi si am platit doar 130 lei...lunile cat l-am folosit...si am scapat!!! Cam asta a fost povestea cu Canal S-ul...

Morala: "dak te duci cu scandal se poate scapa de ei"