luni, 1 septembrie 2008

Google Adsense

Înainte să îmi fac acest blog, mă documentam în blogosfera şi apoi încercam să le implementez pe blogul Cristinei. Însă Cristina mă refuza tot timpul. Acum că am blogul meu am testat o grămadă de chestii adunate din blogosferă. Unele au ieşit bine, altele nu cum ma asteptam eu.
Acum vreau să mai încerc o chestie ... Google Adsense. Ştiu că în blogosfera românească nu prea este apreciată această metodă şi înţeleg de ce. Însă, vreau să îmi întroduc Adsense zilele astea, să văd dacă îmi arată reclame relevante articolului. O sa il tin o perioadă sa văd cum se comportă.
Cristina scria pe blogul ei că a fost în Mamaia iar Google Adsense arată reclame pentru Fisuri Anale sau Hemoroizi.

4 comentarii:

Cristina spunea...

Hahaha... si tocmai din cauza asta am decis sa renunt la Adsense. :)
Si in ceea ce te priveste... succes in promovarea fisurilor anale.

Anonim spunea...

O să îţi demonstrez că nu o să promovez fisuri anale şi măriri de penis ...

Cristina spunea...

Abia astept.:)

andra h. spunea...

Haha! uite ca la hemoroizi si fisuri anale faci reclama! :P