marți, 2 septembrie 2008

Universal Video converter 6.0.2

Aveam nevoie de un program de editat fişiere video şi am descoperit Windows Movie Maker (nu ştiam că îl am în calculator de mulţi ani). Super tare. Dar pentru programul ăsta ai nevoie de .avi sau .wma. În nici un caz MP4 cum aveam eu (filmuleţe filmate cu telefonul).
OK. Foarte simplu. Avem nevoie de un video convertor. Îl găsim noi pe internet. Măcar un trial ceva.
Am căutat, am găsit, am downloadat, am instalat, dar nu s-a putut face conversia că era trial (îmi făcea decât pentru 80% din fişier).
Am zis "Hmmm... luăm unu cu crack". Am găsit mult mai uşor un crack decât un trial. A mers, am convertit primul fişier, şi am trecut la următoarele când la un moment dat îmi apare un fel de eroare şi se deschid 2 pagini.
Eroarea zicea aşa :
Now we have your real IP, time and MAC address of your Network adapter. Be cool ... Do not need buy new computer or move your house. It is only for statistical purposes. We are sure, that you use cracked version only for test and you shortly buy it or delete it.
Şi apoi s-au deschis 2 pagini  : Home Video Page şi Business Software Alliance.

Mă simt vinovat, şi chiar mă gândesc să cumpăr acest program că ştie să facă multe chestii bine şi rapid. Şi nu cred că e scump deloc, cea mai scumpă variantă este 39.95$

Mai jos vedeţi nişte print screen-uri.


   

Niciun comentariu: