vineri, 26 septembrie 2008

Grecia - Ziua 1

Am plecat din Constanţa la ora 20:00, am trecut prin Bucureşti, Bulgaria şi în sfârşit Grecia. Am stat de vorba cu Cristina până când am intrat în Bulgaria. Atunci m-am culcat, că nu era nimic de văzut.

M-am trezit în Grecia şi stăteam cu ochii pe geam să văd diferenţe între Grecia şi România.

Ce mi-a placut la prima vedere :
* Foarte multe scutere.
* Foarte multe maşini mici (Smart, Mini, A2, Golf, etc). Mă tot uităm după SUV-uri ... am văzut vreo 10 în tot sejurul.
* Clădirile păstrau aceaşi linie.
* Curăţenie
* Mulţi palmieri

Ce nu mi-a placut :
* Autostazile nu erau cum mă aşteptăm eu.
* Nu prea vorbeau engleză
* Nu umblau câinii cu covrigi în coadă.

După ce ne-am cazat, am mâncat super bine şi am mers la plajă.


Galeria foto o puteti vedea AICI

Niciun comentariu: