sâmbătă, 27 septembrie 2008

Grecia - Ziua 2

Am fost la plajă. Ca să stai pe şezlong trebuie să faci consumaţie de la bar, lucru pe care oricum îl făceai. Şezlong-urile nu erau din plastic ca în România, erau din pânză (cu un design foarte frumos). Să vorbesc despre curăţenia de pe plajă ? Ah da ... este un lucru foarte interesant ... coşuri de gunoi erau mai puţine ca în Mamaia ... dar totuşi plaja era curată. Vă vine să credeţi ? Nu erau nici măcar coji de salam sau seminţe, nici măcar mucuri de ţigară.

În fine, ne încălzim ... şi intrăm în apa ... super transparentă şi albastră. Să ştiţi că am văzut şi la ei nişte alge, erau diferite de ale noastre, dar erau. Ale lor măcar nu put. Ah ... mai sunt nişte chestii care nu mi-au plăcut. Apa era mult mai sărată decât din Marea Neagră (dar asta nu e vina lor). Iar în apă erau pietre de diferite dimensiuni, pietre în care eu îmi rupeam picioarele. Eh, cred că am devenit prea exigent.

Mai vreau să comentez ceva vis a vis de şezlong-uri. Erau aliniate şi nu am văzut pe nimeni să le mute sau să facă stivă din ele. Iar umbrelele erau din lemn şi erau lafel pe TOATĂ plaja (nu doar în dreptul hotelului).

Cam atât am făcut pe timp de zi.

Seara am mers la o seară grecească. Numai din Neoi Poroi am plecat un autocar întreg pentru restaurantul unde umra să mergem. Când am ajuns în faţa localului era o parcare cu ... 10 autocare pline de turişti. Am intrat într-o sală imensă unde era free bar şi bufet suedez.

Au avut un spectacol grecesc destul de frumos. Pe bilet am plătit 15 euro cu transport, mâncare, băutură, etc.

Cam asta am făcut în a două zi.

Galeria foto o puteti vedea AICI

Niciun comentariu: