duminică, 28 septembrie 2008

Grecia - Ziua 4

Dacă în Ziua 3 a plouat, Ziua 4 nu putea să fie una cu mult soare. Măcar e bine că nu a mai plouat.
Cum plajă nu puteam să facem, am hotărât să vizităm o altă staţiune apropiată. Aşa am ajuns în Platamonas.
Platamonas era o staţiune mai frumoasă şi mai populată ca Neoi Poroi.
Ce am făcut ? Păi Cristina a luat toate magazinele la rând şi eu toate barurile.
Bla bla bla, a ieşit soarele, ne-am întors în Neoi Poroi şi am închiriat ... biciclete. Costul a fost după părerea mea ceva modic. Am plătit 5 euro pe 2 biciclete pentru 5 ore.
În fine. M-am plimbat cu "bicla" toată staţiunea. Sunt mândru că încă mai ştiu să merg pe bicicletă fără mâini.
Următoarea zi aveam febră ... aşa păţesc oamenii sportivi.
Galeria foto o puteti vedea AICI

Niciun comentariu: