duminică, 28 septembrie 2008

Grecia - Ziua 5

Hehehe ... să vă povestesc ce am făcut în ziua V-a ...
Am făcut scuba diving. Da da da. De mult îmi doream să fac aşa ceva.
M-a costat 40 de euro. Cam atât costă şi în Mamaia, dar ce vezi în Marea Neagră şi ce vezi în Marea Egee ?
OK, după un mic training, a urmat echiparea care a durat destul de mult. Tot echipamentul era foarte greu, trebuia să stai aplecat pe faţă ca să nu căzi pe spate.
Find prima dată când făceam scuba diving, instructorul a propus să intrăm în apă pe la mal să vadă cum ne descurcăm. Nu putea să ne ducă cu barca în larg şi să ne lase să ne scufundam acolo.
Am intrat în apă până la gât şi apoi ne-am scufundat cu totul să vadă cum reacţionăm când respirăm sub apă. Apoi încet încet am innaintat în larg.
Apa era foarte limpede şi se vedea super clar. Am găsit foarte multe steluţe de mare şi peşti. Cristina chiar a luat câteva steluţe acasă.
A fost mai greu de cât mă aşteptăm. De câteva ori m-am panicat foarte tare, şi asta mă făcea să respir mai repede şi mai mult.
La un moment dat, eram faţă în faţă cu Cristina şi am privit-o în ochi. Dar ochelarii pe care îi purta îi făcea ochii foarte mari şi m-am speriat văzând-o privindu-mă aşa. M-am gândit că e ceva în spatele meu de se uita aşa derutată/speriată la mine. M-am uitat în jurul meu şi nu era nimic, apoi am simţit ceva la picioare. Era o "chestie" nu pot să îmi dau seama ce era. Părea a fi un şarpe, dar nu era. Nu era nici măcar viu. Nici acum nu ştiu ce era, important este că m-am speriat foarte foarte tare şi mam panicat. Fugeam, la propriu, pe fundul Mării Egee ca să scap de monstru. Partea funny este că nimeni nu şi-a dat seama ce făceam eu acolo.
Datorită "crizelor" pe care le-am avut, butelia mea de oxigen s-a terminat mai repede şi a trebuit să ies. Cristina a mai stat vreo 15 minute în apă.
Am fost pe fundul Mării Egee la 8 metri adâncime şi am stat o oră.
După ce am ieşit eu cu Cristina şi încă 2 turişti. A intrat grupul 2. Ei au avut mai mult noroc ca noi că între timp ieşise soarele şi vizibilitatea în apă era mult mai bună. Au avut noroc şi au prins o sepie cu care s-au jucat puţin şi apoi i-a dat drumu. Să nu vă imaginaţi că era vreun monstru marin, era o sepie de 20 centrimetri.
A fost o experienţă unică. Însă un singur lucru m-a deranjat. Omu făcea poze subacvatice şi apoi când ieşeam la mal le vindea cu 4 euro bucata. Ştiam de chestia asta şi mi-am cumpărat un Kodak subacvatic cu 11 euro şi mi-am făcut 27 de poze. Nu au ieşit lafel de bune ca ale lui dar sunt bune şi astea. Oricum, am cumpărat 2 poze de la el.
Asta de zi de vacanţă.



Galeria foto o puteti vedea AICI

Niciun comentariu: