luni, 29 septembrie 2008

Grecia - Ziua 6

A fost a II-a zi de plajă în Grecia.
Eu nu m-am dus în Grecia să fac plajă ca vorba aia ... eu sunt Constănţean.
Totuşi, când am avut parte de vreme bună de plajă am petrecut câteva ore pe plajă Mării Egee. Că deh, trebea să o fac şi pasta. Trebuia să am termen de comparaţie cu plaja din Mamaia.
Mi-a plăcut foarte mult peisajul. Munţii parcă intrau în apă, iar pe vârful muntelui era o cetate. Pe plajă erau plantaţi artificial din loc în loc palmieri.
Încă un lucru de apreciat este că erau duşuri publice gratuite, unde te puteai spăla de nisip şi apă sărată.
Nu mi-a plăcut că erau vânzători ambulanţi. Nu, nu vindeau seminţe, porumb fiert, nămol sau piatră de baie. Ei vindeau genţi Luis Vuitton, Gucci, Prada, etc. Binenteles, erau contrafăcute şi costau 20 euro.
Când ne-am plictisit de plajă, am închiriat un ATV cu 19 euro/3 ore şi am mers la cetatea din vârful muntelui şi în Platamonas. Îmi pare rău că nu am mai găsit deschisă cetatea să o vizităm şi prin interior. Oricum, a fost ok. Priveliştea din vârful muntelui era super. Din vârful muntelui se puteau vedea 2 staţiuni şi un "sat". Iar drumul până sus era special pentru ATV-uri cu foarte multe pietre şi denivelări.

Galeria foto o puteti vedea AICI

Niciun comentariu: