luni, 29 septembrie 2008

Grecia - Ziua 7 (Ultima)

În ultima zi am fost în Atena. A fost cireaşa de pe tort.
Mai întâi am vizitat portul Piraeus de lângă Atena, apoi am intrat în Atena. Am mers direct la Acropole. Am avut un super noroc că am fost al III-lea grup care vizita Acropolele în ziua respectivă şi asta înseamnă că am avut ocazia să ne fotografiem fără alte persoane în cadru. La plecare, insa, erau foarte multe persoane.
Am fost puţin dezamăgit că era mai mult un şantier decât un loc de vizitat. Totul era într-un proces de recondiţionare. Dar cu toate astea am reuşit să vizităm toate obiectivele. Sunt foarte încântat de ce am văzut acolo. Parcă nu îmi vine să cred că am fost acolo. Mă uit pe poze şi am impresia că sunt trucate.
După ce am vizitat Acropolele, am mai vizitat Ancient Agora, Theatre of Dionysus, Roman Agora, Temple of Olympian Zeus şi Hadrian`s Library. Toate aceste vizite m-au costat 12 euro.
Apoi am vizitat oraşul, shopping, baruri iar la ora 2 am fost în faţa Palatului Parlamentului unde avea loc schimbarea gărzii. A fost un spectacol drăguţ.
În marile pieţe erau foarte mulţi porumbei şi oameni care vindeau grăunţe. Am cumpărat o punguliţă cu 1 euro şi in următoarea secundă am fost invadat de porumbei.
Mi-a plăcut foarte mult Atena şi recomand tuturor să viziteze oraşul.

Galeria foto o puteti vedea AICI

Niciun comentariu: