marți, 4 noiembrie 2008

Greşeli

De multe ori se întâmplă să am greşeli de exprimare sau gramaticale în posturile pe care le scriu. Eu cred că este absolut normal. Ţinând cont că jurnalismul nu este meseria mea şi nu am astfel de pregătiri. Da, ştiu, este limba romană şi ar trebui să nu am probleme dar în acelaşi timp şi greşeala este omenească. Se întâmplă şi la case mai mari, cum ar fi la marile ziare sau la mari bloggeri (unii au şi facultatea de jurnalism la activ).
Păi dacă se întâmplă la ei, la mine de ce nu s-ar putea întâmpla din când în când?
În momentul în care îmi mai scapă câte o greşeală unele persoane îmi spun unde am greşit iar eu corectez.
Problema este alta. Unele persoane foarte inteligente îmi spun într-un mod foarte urât că am greşit. "Ba moshule, mai invatza shi tu limba romana, vezi că ai greşeli pă blogu` ăla. Ai scris Noiembroe în loc de Noiembrie. Eşti praf."
Aici este clar că este o greşeală de scriere, O este lângă I şi se întâmplă să mai apăsăm greşit.
Indiferent de tipul greşelii, nu cred că este normal ca atenţionarea să fie sub forma pe care am specificat-o mai sus.

Un comentariu:

claudia spunea...

e un lake ala ma ce vrei :)))