joi, 23 octombrie 2008

Gunoi pe scara blocului

V-am povestit mai devreme despre cât de capabil este administratorul blocului în care locuiesc. Nu este în stare să schimpe un întrerupător, că să nu mai zic că nu avem femeie de servici de mulţi ani. Noroc că suntem o comunitate unită şi fiecare îşi mătura/spăla în faţă uşii. Dar pe scara blocului e mai greu. Se face curăţenie şi acolo, da mai rar şi doar vecinii de la parter se mai îndură.
Venind foarte multe oferte în poştă, toţi vecinii scapă ofertele pe jos, se grăbesc şi nu le mai iau. Aşa că mi-a venit o idee. M-am dus la cel mai apropiat magazin şi am rugat-o pe vânzătoare să îmi dea o cutie goală. Mi-a dat, am aşezat-o în casa scării şi de atunci toţi vecinii aruncă ofertele şi gunoaiele în acea cutie. Sunt foarte mândru de cutia mea.
Mai mult, tatăl meu, lua cutia, o ducea la gunoi şi apoi o aducea înapoi. Asta fără să ştie că ideea de a pune cutia acolo a fost a mea . După câteva zile ne-am dat de gol şi am râs puţin pe această temă.
O idee banală, foarte uşor şi ieftin de pus în practică poate aduce curăţenia pe scara unui bloc, în ciuda lipsei de interes a administratorului.

Un comentariu:

Essences spunea...

Da, sa stii ca a fost o idee buna.Felicitari!