joi, 23 octombrie 2008

Parliament Aqua Blue

Sunt fumător de mult. Am fumat pe rând ţigări la bucată, L&M Lights, L&M Menthol, Kent şi apoi am ajuns la Parliament Aqua Blue. Fumez Parliament de când a apărut pe piaţa românească.
Până nu demult era cel mai scump pachet de ţigări produs în România. Mai nou se fabrică şi Davidoff - singurele ţigări mai scumpe decât Parliament-ul. De aici deducem că aceste ţigări sunt premium. Dar nu cred că este deloc aşa, am 3 probleme cu acest brand :
1) În ţigarete am găsit cioturi destul de mari amestecate cu tutunul. Că să nu mai vorbesc de felul cum pocneşte ţigareta când o fumez.
2) Pachetul este foarte prost lipt. De multe ori se deslipeste şi ajung spre sfârşit să ţin ţigările în mână. Nu mi se pare normal aşa ceva. Nici pachetu de ţigări Carpaţi nu se dezintegrează în halul ăsta.
3) Cu toate că imaginile şocante de pe pachetele de ţigări sunt obligatorii din data de 1 iulie 2008, eu abea astăzi am avut ocazia să văd o astfel de imagine pe pachetele de Parliament Aqua Blue. Începusem să mă întreb dacă eu încă fumez din stocurile vechi (care e cam mare) sau Parliamentul nu o să pună aceste imagini pe pachetele de ţigări (puţin probabil).
Asta am vrut să zic despre ţigările premium pe care le fumez eu.
Ţin să precizez că aceste problem nu le-am avut o singură dată. Le am constant.
Cel mai grav este că nu cumpăr pachetele de ţigări dintr-un singur loc că să putem avea o scuză că e o eroare de stoc. Cumpăr ţigări de la mai multe magazine din cartier şi din oraş, buticuri sau supermarket-uri din Constanţa sau Bucureşti.

Un comentariu:

andra h. spunea...

eu zic sa te lasi te fumat... :))