vineri, 24 octombrie 2008

Concurs Parliament Aqua Blue

Am povestit cu puţin timp în urmă despre Parliament Aqua Blue şi mi-am mai adus aminte de o chestie care m-a enervat la culme.
La un moment dat, a fost organizat un concurs intitulat AllSenses. Premiile constau în excursii în câteva capitale ale unor ţări din Europa, sticle de şampanie scumpe (nu mai ştiu de care) şi nişte parfumuri (la alegere din http://www.parfumuripenet.ro/). Modalitatea de participare la concurs era simplă: În fiecare pachet de ţigarete găseai un cartonaş care spunea în câteva rânduri despre "calitatea ţigărilor" şi un cod unic. Acest cod putea fi trimis prin SMS sau prin internet la pagina http://www.allsenses.ro/.
Îmi place să particip la astfel de concursuri (la concursurile Pepsi am câştigat 3 Ipod-uri) şi de obicei citesc foarte atent regulamentul promoţiei. De data aceasta am rămas uimit de ce am citit. Să vă explic mecanismul de desemnare a câştigătorului:
Ca să te înscrii în promoţie, folosind codul, era nevoie să alegi o capitală. Pentru fiecare capitală erau alese 100 de persoane care primeau un e-mail cu un TEST DE PERSONALITATE. Acest e-mail trebuia completat în maxim 24 de ore. În funcţie de rezultatele acestui test erau desemnaţi 10 finalişti pentru fiecare capitală. Deci 7 capitale cu 10 finalişti înseamnă 70 de finalişti pentru cele 7 excursii.
Asta nu este tot ... fiecare din cei 10 finalişti sunt chemaţi la sediul Philip Morris România pentru a obţine un ... INTERVIU ???? După terminarea acestui interviu se desemna un câştigător şi o rezervă. Astfel sau dat cele 7 excursii oferite de Parliament.
De ce nu s-a făcut o tragere la sorţi ? Ce aşa nu putea să extragă pe cine vroiau ei ? Eu mă calificasem pentru ghestionarul din e-mail la toate cele 7 capitale. Şi am completat variante diferite şi nu am fost ales printre finalişti.
Sunt curios cine naiba a propus un astfel de mecanism şi cine naiba a acceptat un astfel de concurs. TOTAL dezamăgit. Îmi pare rău că nu mai am e-mail-ul cu întrebările primite. Şi mor de curiozitate ce întrebări au fost puse la interviul de la sediul Philip Morris România.

Niciun comentariu: