duminică, 16 noiembrie 2008

Toalete pe Autostrada Soarelui

Ieri am vorbit despre toalete şi mi-am adus aminte de o întâmplare recentă :
Am fost cu un prieten zilele astea la Bucureşti.
Pe drum, de la multă Coca-Cola a trebuit să oprim la o toaletă. Eram pe Autostrada Soarelui pe la km.100 şi afară era întuneric.
Când am cobarat din maşină eu m-am dus spre toaletă iar prietenul meu se ducea spre câmp. L-am întrebat unde se duce şi mi-a spus că se duce la toaletă. Eu m-am gândit că nu vede bine, toaleta era în altă parte. Apoi îmi explică despre mizeria din toaletele de pe autostradă.
Eu fac drumul Bucureşti - Constanţa aproape săptămânal şi am oprit de multe ori la aceste toalete însă nu am oprit niciodată la km. 100. Eu neavând niciodată incidente neplăcute cu aceste toalete şi ştiind că el nu a avut foarte multe deplasări pe Autostrada Soarelui am încercat să îl conving că toaletele sunt curate.
Mai bine tăceam din gură, pentru că în momentul când am intrat în toaletă am rămas mască, iar prietenul meu râdea şi mă întreba dacă aşa de curat am şi eu acasă.
Nu are rost să descriu ce era acolo. Am făcut nişte poze să vedeţi voi cu ochii voştrii.

Niciun comentariu: